Корисна інформація — Союз кінотеатрів України

Цільовою авдиторією кінотеатрів є молодь. Утім, якщо раніше вона охоче відвідувала кінотеатри для перегляду фільмів, то нові покоління істотно відрізняються, що можна розглядати як загрозу успішності кінотеатрів у майбутньому.

По-перше, сучасна молодь не настільки зосереджена на фільмах взагалі. Так, багато хто замість фільмів дивиться радше серіали, або ж грає у комп’ютерні ігри. Відповідно, попит на фільми зменшується. По-друге, наразі наявно чимало альтернатив перегляду фільмів у кінотеатрах, найпопулярнішою з яких є стримінґові платформи (Нетфлікс).

Відомий історик і теоретик мистецтва Е. Панофський зазначав, що культурні феномени перебувають у певному паралелізмі. Так, одні і ті самі мотиви можна, на його думку, побачити у текстах та архітектурі Середньовіччя. Причиною цього є те, що і те, і інше визначаються смислом епохи, якимись її ключовими ідеями. Умовно, можна говорити навіть не про смисл, а про певний Дух, що його схоплюють митці, і який проявляється у різних сферах людського життя.

Якщо спільне можна знайти між музикою, текстом та храмом, то ще більше спільного має бути між тісно пов’язаними між собою культурними феноменами – в нашому випадку, фільмами. Цього року світ побачив три різні фільми, які отримали схвалення та стали резонансними. Так, фільм «Паразити» отримав «Золоту пальмову гілку» Каннського кінофестивалю, «Джокер»  - «Золотого лева» Венеційського кінофестивалю, а «Одного разу… в Голлівуді» не отримав нічого аналогічного масштабу, але це все-таки фільм Квентіна Тарантіно, а до того ж консенсус щодо нього критиків на Rottentomatoes зазначає вираження у фільмі зрілості його творця.

Про хороший фільм ніколи не пізно поговорити. Як ми знаємо, цього року фільм «Паразити» відомого режисера з Південної Кореї Пон Джун Хо взяв найбільшу нагороду Каннського кінофестивалю. Це сталося попри висловлені напередодні режисером міркування щодо того, що цей фільм настільки прив’язаний до соціального контексту Південної Кореї, що навряд чи його оцінять у інших країнах.

UNIC поділяє переконання NATO, що оператори кінотеатрів мають брати на себе провідну роль у майбутніх намаганнях індустрії, пов’язаних з технологіями кінотеатрів. Оскільки наявна наразі фінансова підтримка від дистриб’юторів, що субсидіюють кінотеатрам купівлю обладнання, скоро завершиться, будуть потрібні нові підходи, аби забезпечити майбутнє на постійні оновлення цифрового обладнання в індустрії.

Останні кілька років відкрили очі на істотні та швидкі зміни, які відображаються на кінобізнесі. Вони пов’язані з успіхом стримінґових платформ, специфікою сучасної молоді, а також приділенням дедалі більшої уваги правам людини. В цій статті ми розглянемо ці питання, спираючись на матеріали The New York Times, Wired та Boxoffice pro.

Нарешті, дочекалися! Новий (дев’ятий) фільм культового режисера «Одного разу… в Голлівуді» вже в кінотеатрах. Фільми Тарантіно мають величезний вплив на глядача, і цей – не виняток.

CineEurope 2019, Барселона: 17 червня 2019-го року - Лора Ульґет, голова Міжнародного Союзу Кінотеатрів, європейської торговельної організації у кіноіндустрії, виголосила свою вступну промову на заході CineEurope 2019, у якій наголошувала на розмаїтій та незламній природі сектору та на світлому майбутньому, яке вона бачить для відвідування кінотеатрів у Європі.

На цьогорічному відкритті програми CineEurope, Лора Ульґет висловила подяку колегам в індустрії за їхні неперервні зусилля, на які вказують рекордні показники кінопрокату в низці кіноринків у 2018-му році.

Говорячи конкретніше, у звіті по відвідуванню кінотеатрів за 2018-й рік на територіях, які охоплює UNIC, вона відмітила особливий здобуток, назвавши такі цифри: більш, ніж 1.25 млрд проданих квитків за 2018-й рік, що за зборами становить приблизно 8.1 млрд євро. Особливе значення тут має й той факт, що таким успіхом компанія може похвалитися вже четвертий рік поспіль.

CineEurope 2019, Барселона: 19 червня 2019 – Міжнародний Союз Кінотеатрів (UNIC), європейська торговельна організація, запустила третю за Програму Жіночого Лідерства у кінотеатральній індустрії, що є 12-місячною наставницькою програмою.

Сторінка 1 з 7