Корисна інформація — Союз кінотеатрів України

Успіхи кіноіндустрії залежать від кількості відвідувачів кінотеатрів. Привабити сучасних глядачів доволі складно, оскільки треба зважати на різноманітні інтереси та переваги. Історії складно правильно поєднати з цільовою аудиторією.

Раніше технологічні бар’єри не дозволяли акумулювати усі потрібні дані щодо глядачів, аби передбачати успіх майбутніх фільмів. Утім, швидкий розвиток наразі надає можливість отримати максимально повну та об’єктивну оцінку.

Оцінити фільм за сценарієм можна лише умовно. Окрім тексту, глядачі також зважають на акторську гру, візуальні ефекти, саундтрек тощо. З огляду на це, команда аналітиків з 20th Century Fox у партнерстві з  Advanced Solutions Lab від Google створила програму, що вивчає трейлери фільмів для передбачення аудиторії.

«Китайський Нетфлікс» iQiyi нещодавно відкрив перші кінотеатри «на вимогу», де відвідувачі можуть погодинно орендувати приміщення для перегляду відеоматеріалів компанії. Так, якщо Нетфлікс зосереджений загалом на зручності на дешевизні перегляду вдома, iQiyi відроджує традиційний перегляд фільмів у кінотеатрах. Ці кінотеатри розраховані на 2-10 глядачів, що дозволяє зберегти дружню атмосферу та поєднати її з переглядом на Великому Екрані.

У Китаї значно сповільнили процес прийняття незалежних фільмів з США, що означає напругу між Голівудом та його найзначнішим міжнародним ринком. Тим часом, гроші перестали йти з Китаю, а нові регулювання Комуністичної Партії проти ненаціонального продукту набули чинності. В результаті індустрія розваг, яка насолоджувалася постійним зростанням у Китаї, тепер зазнала удару.

Міжнародний союз кінотеатрів, що представляє різноманітні асоціації кінотеатрів у 37 локаціях Європи, нещодавно висловив свою думку у підтримку тих, хто прагне наявності в кінопрокаті та в доступному вигляді тих фільмів,  які стали учасниками головних кінофестивалів.

Після нещодавніх обговорень стосовно відбору кінофільмів до участі у ряді провідних кінофестивалів і рішення журі Венеційського міжнародного кінофестивалю нагородити фільм Альфонсо Куарона «Рома» головним призом – «Золотий лев» асоціація висловила наступне:

«UNIC (Міжнародний союз кінотеатрів) бажає висловити свою підтримку італійським колегам-кінодемонстраторам (та усім іншим, хто причетні до кінофестивалів) у питанні розгляду як претендентів на участь у головних кінофестивалях лише тих кінофільмів, які в майбутньому будуть випущені у кінопрокат.

Одним із центральних явищ для кінобізнесу є явище спільного досвіду перегляду повнометражних фільмів на великому екрані для глядачів, яке створює сильне відчуття ідентичності та об’єднання. Кінотеатри пропонують глядачам такий  унікальний соціальний та культурний експеримент в той же час віддаючи належне режисерському баченню кінострічки і надаючи можливість кінострічці бути гідно оціненою.

Це перевірена стратегія, що в підсумку йде на користь цілому ланцюгу вартості. Кожен успішний прокат фільму збільшує загальну ефективність функціонування кіноіндустрії та сприяє інформованості цільової аудиторії у сфері кіно, збільшуючи їхню зацікавленість і в інших платформах.

Кіноіндустрія, звичайно, може існувати пліч-о-пліч з онлайн постачальниками кіноматеріалу, такими як Netflix, Hulu і т.д., але вважає що в їхніх інтересах, так само як і в інтересах глядачів, побачити кінокартину у належному вигляді, включаючи чіткий і яскравий екран.

Поважне ставлення до життєвого циклу кінофільмів не лише підтримає ту модель, яка показала себе найбільш успішною для різноманітних культур, а й дасть можливість глядачам відкрити для себе максимально широкий спектр кіно. Провідні кінофестивалі мають підтримувати ті практики, які будуть враховувати інтереси більшості глядачів, і цього можна досягти шляхом включення у свій конкурс лише тих фільмів, які є доступними для всіх, а не лише для підписників онлайн-платформ.

Фільми належать великому екрану і, отже, ми спонукаємо провідні кінофестивалі взяти приклад із Каннського кінофестивалю та віддати належне важливості соціальної, культурної та економічної складової кінотеатрів при створенні правил конкурсного відбору у майбутньому».

 

 

Минулого місяця кіноакадемія Оскар планувала додати до списку номінацій ще одну: нагорода за видатні досягнення у категорії популярних фільмів. Але члени кіноакадемії вже побачили майбутні проблеми та перешкоди, що можуть виникнути у зв’язку із цим нововведенням, через що анулювали свої плани. Американська Академія кінематографічних мистецтв і наук (AMPAS) пообіцяла розробити план для введення нової категорії, та створювати номінацію наразі, коли три чверті року вже позаду, може стати причиною появи проблем для тих фільмів, що вже були випущені. Таке рішення визвало миттєві бурні протести – чимало надій у зв’язку із потенційним нововведенням було покладено на популярні кінофільми, такі як супергеройський блокбастер «Чорна Пантера», адже за всю історію кіноакадемії жодна традиційна супергеройська кінокартина не була номінована на Оскар в категорії «найкращий фільм».

Створення нової категорії номінацій світ не бачив ще з 2001, таку ініціативу з боку кіноакадемії пояснюють можливим бажанням привернути увагу до Оскару, адже минулого року Оскар шоу зібрало найменшу кількість глядачів зі Сполучених Штатів за всю історію кіноакадемії, що пов’язують саме з низьким вмістом блокбастерських та більш менш популярних кінострічок серед списку номінантів.

Джерела: theguardian.com.

Подібно до першої частини, "Суперсімейка 2" розповідає нам про сім'ю супергероїв, кожен з яких має певні здатності. Еластика (мама) може розтягувати власне тіло у різні способи. Фіалка (донька) може бути невидимою, а також створювати захисний шар, який допомагає навіть при вибухах. Шусть (син) надзвичайно швидко бігає, а Містер Неймовірний сильний фізично. Також у них є малий Джек-Джек, який має чимало суперсил, які він, втім, слабко контролює.

Союз кінотеатрів Великобританії (UKCA) слідкує за розвитком систем субтитрування, за яких субтитри може бачити лише окремий глядач кінозалу шляхом перегляду фільму у спеціальних окулярах, або на персональному екрані. Хоча певний прогрес у цьому напрямку є, наразі не існує вдалих комерційних рішень.
Аби вирішити це питання, UKCA вступив у партнерство з благодійною організацією Action on Hearing Loss з метою організації Челлендж-Фонду для підтримки пошуку рішення, яке допоможе глядачам з втратою слуху насолоджуватися досвідом Великого Екрану. Ця ініціатива також буде доступною і для партнерів поза кінотеатральною сферою, які перебувають у ширшій академічній та технологічній сферах.
Якщо ви хочете просувати цей фонд, то можете ознайомитися з ресурсами за посиланням:https://www.cinemauk.org.uk/technology-challenge-fund/promotional-assets/.
Фонд доступний для усіх індивідів та компаній як Великобританії, так і інших країн, які можуть продемонструвати відповідні навички, спершу заповнивши заяву на участь у воркшопі у жовтні. Дедлайн для заповнення заяви 28 вересня 2018 року.
До цього оголошення прикріплено файли англійською мовою з додатковою інформацією, а більше інформації про сам фонд можна знайти за посиланням: https://www.cinemauk.org.uk/tcf/.
Для отримання більш докладної інформації звертайтеся за наступною адресою: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..
Джерело: матеріали UNIC.

Дісней та Фокс були зовсім різними студіями. Фокс випускав біля 18 фільмів на рік, серед яких як блокбастери на кшталт франшиз "Дедпул" та "Люди Ікс", так і гідні Оскарів драми "Три білборди" і "Форма води". Дісней рідко випускає більше 8 стрічок на рік і сконцентрований переважно на мультфільмах Піксар.

Сторінка 4 з 7