Ви, мабуть, помічаєте, що фільми поступово змінюються. Мова йде не про технології і не про жанри, а про гендерні ролі. Типовими для минулих часів були фільми пригодницького кшталту, які оповідали про героя-чоловіка та зачіпали тематику його супутниці(ць). Яскравими прикладами є фільми про Джеймса Бонда та Бетмена, де жінка може займати лише другорядну роль. Але часи змінюються, а разом з ними змінюються і фільми.
Якщо ви помітили, що протягом цього літа в кінотеатрах не було чого дивитись, то ви не одні. Літній бокс-офіс США цим літом досяг найнижчого рівня за останні два десятиліття.
Медіа-регулятор Китаю повідомляє, що за такого стрімкого зростання, кіноринок у цій країні має стати більшим, ніж у США до 2020 року.
30 серпня почався 74 Венеційський кінофестиваль, на якому не лише відбудуться покази 11 фільмів, підтриманих ЄС через програму Europe MEDIA, але й буде дводенна подія 3 та 4 вересня від Європейського кінофоруму.
Підлітки змінюються по мірі змін того світу, в якому ми живемо. Чому саме на них треба звернути увагу? Вони складають біля 25% відвідувачів кінотеатрів. Втім, за останні декілька років у Германії, Франції та Великобританії кількість відвідувачів кінотеатрів серед підлітків зменшилася на в середньому на 10%. При цьому загальна кількість глядачів щороку зростає. Серед членів ЮНІК 79% визнали, що стало важче приваблювати молодь до кінотеатрів.
Нещодавно була створена організація під назвою Глобальна федерація кінотеатрів. Це глобальне об'єднання, яке представляє інтереси кіноіндустрії. Зараз вони збирають інформацію з приводу відсотку від прибутку, який іде збиральним суспільствам.
Сучасні глядачі зазвичай вживають якусь їжу та напої у залі. Втім, якщо 80%, наприклад, п'ють напої, то лише 30% їх купує. Чому так відбувається?
Міжнародний союз кінотеатрів (UNIC) є асоціацією європейських кінотеатрів, яка лобіює інтереси кінодемонстраторів у Європейському парламенті.
У 2016 році на охоплених союзом територіях було 1.28млрд походів до кінотеатру та 8.4 млрд євро прибутків касових зборів, що складає 24% глобального ринку для фільмів. Відвідування кінотеатрів зросло на 2.8%, що свідчить про зростання ролі кінотеатрів у житті європейців.