Корисна інформація — Союз кінотеатрів України

Останні кілька років відкрили очі на істотні та швидкі зміни, які відображаються на кінобізнесі. Вони пов’язані з успіхом стримінґових платформ, специфікою сучасної молоді, а також приділенням дедалі більшої уваги правам людини. В цій статті ми розглянемо ці питання, спираючись на матеріали The New York Times, Wired та Boxoffice pro.

Нарешті, дочекалися! Новий (дев’ятий) фільм культового режисера «Одного разу… в Голлівуді» вже в кінотеатрах. Фільми Тарантіно мають величезний вплив на глядача, і цей – не виняток.

CineEurope 2019, Барселона: 17 червня 2019-го року - Лора Ульґет, голова Міжнародного Союзу Кінотеатрів, європейської торговельної організації у кіноіндустрії, виголосила свою вступну промову на заході CineEurope 2019, у якій наголошувала на розмаїтій та незламній природі сектору та на світлому майбутньому, яке вона бачить для відвідування кінотеатрів у Європі.

На цьогорічному відкритті програми CineEurope, Лора Ульґет висловила подяку колегам в індустрії за їхні неперервні зусилля, на які вказують рекордні показники кінопрокату в низці кіноринків у 2018-му році.

Говорячи конкретніше, у звіті по відвідуванню кінотеатрів за 2018-й рік на територіях, які охоплює UNIC, вона відмітила особливий здобуток, назвавши такі цифри: більш, ніж 1.25 млрд проданих квитків за 2018-й рік, що за зборами становить приблизно 8.1 млрд євро. Особливе значення тут має й той факт, що таким успіхом компанія може похвалитися вже четвертий рік поспіль.

CineEurope 2019, Барселона: 19 червня 2019 – Міжнародний Союз Кінотеатрів (UNIC), європейська торговельна організація, запустила третю за Програму Жіночого Лідерства у кінотеатральній індустрії, що є 12-місячною наставницькою програмою.

CineEurope 2019, Барселона: 17 червня 2019 – Міжнародний Союз Кінотеатрів (UNIC) опублікував свій річний звіт, який оглядає ключові тенденції кіно по 38-м територіям, що входять до союзу та представляє дані по 1.29 мільярду квитків і 8.1 мільярдами євро касових зборів у 2018-му році, що сягає майже чверті глобального кіноринку.

Останніми роками у світі кіноіндустрії спостерігається конфлікт між кінотеатрами та стримінґовими платформами, найбільшою з яких є Netflix. Так хоча прибутки від переглядів кіно є дуже гарними у США та доволі солідними у Європі, іноді складається враження, що Netflix забирає частину аудиторії.

Конфлікти кінотеатрів з платформами зазвичай залишаються поза публічністю, однак за останній рік ситуація загострилася, і ми бачили як невдоволення допущенням фільму «Рома» до змагань за нагороди Кіноакадемії (Оскар), так і закликання Каннського кінофестивалю не брати в конкурсну програму фільми, для яких не передбачається повноцінний прокат у кінотеатрах.

У чому причини занепокоєння? Офіційною позицією Міжнародного союзу кінотеатрів (UNIC) є те, що кінотеатри надають унікальний досвід Великого Екрану, а також охоплюють значно ширшу аудиторію, ніж окремі платформи як Netflix, тож справедливо по відношенню до потенційних глядачів вчиняти так, щоб вони мали можливість бачити високоякісні фільми та отримувати цей досвід.

Популярність Netflix має різні причини. Не останнє місце займає тут фінансове питання. На Netflix можна оформити щомісячну підписку і мати доступ до великої кількості різноманітних фільмів та серіалів за ціною одного-двох квитків у кінотеатр Західної Європи! Окрім того, переглядаючи контент вдома є можливість обирати тих, хто буде розділяти з вами цей досвід (з огляду на це деякі кінотеатри також пропонують подібний формат маленьких кінозалів для перегляду фільмів з друзями). До того ж, на Netflix є багато варіантів щодо мови та субтитрів, а сам контент є вельми якісним. Але зараз на платформі є ще цікавіша річ, яка може стати новою причиною обрати Netflix – інтерактивні фільми.

Розглянемо інтерактивне кіно на прикладі фільму «Бузогриз» («Bandersnatch») з франшизи «Чорного дзеркала». Під час перегляду цього фільму на Netflix, регулярно потрібно обирати один із двох варіантів, які так чи інакше впливають на подальший сюжет. Якщо ви швидко дійшли до кінцівки, фільм з якогось фрагменту починається для вас знову. Утім, кожне ваше рішення трохи змінює навіть те, що нібито є повтором сюжету, який був раніше. До того ж, сам «Бузогриз» присвячений питанню свободи волі, наявності вибору.

Не можна не подивитися фільм, який не лише б'є різноманітні рекорди бокс-офісу, але і отримав дуже високі оцінки від глядачів та аудиторії. Це означає, що незалежно від ставлення до фільму окремих осіб, він істотно вплине на світову культуру. У цьому дописі ми проаналізуємо головні ідеї та особливості цього фільму.

Увага! Далі будуть спойлери!

Попередній фільм залишив нас із поразкою супергероїв. Головний злодій Танос успішно стер половину Всесвіту. Варто нагадати, що Танос не є персонажем, який просто з незрозумілих причин хоче робити погано. Він вважає себе сильним героєм, який виконує необхідне і важке завдання. На його думку, розумних істот занадто багато, щоб вони могли реалізувати свій потенціал. Його ідея полягає у тому, що якщо істот було би вдвічі менше, був би можливим розквіт цивілізації.

Згадаємо перший фільм "Кінґсмен", антагоніст якого начебто мав схожу роль спасителя людства. Можна сказати, що наміри Таноса більш чисті, оскільки він підтримує ідею абсолютно випадкового відбору тих, хто зникне, і тих, хто залишиться в живих. Він, на відміну від злодія "Кінґсмену" не надає переваги освіченим чи багатим. Фільм "Месники: війна нескінченності" показує, що навіть з такими намірами особа є злодієм, і це важливий етичний урок.

У завершенні франшизи було логічно очікувати демонстрації інших етичних міркувань. Зрештою, подібне кіно не лише розважає, але і виховує. Утім, "Месники: завершення" є радше цікавою насиченою пригодою, ніж повчанням.

Міжнародний союз кінотеатрів (UNIC) та Film Expo Group раді оголосити лауреатів Золотої нагороди CineEurope, яку отримують професіонали кінотеатральної індустрії за їхнє неймовірне завзяття та діяльність для сектору. Нарогодження відбудеться на відповідній церемонії 20 червня у Барселоні у Centre de Convencions Internacional de Barcelona.

Сторінка 1 з 6