У цьому розділі ви зможете ознайомитися з розглядом тих проблем, з якими стикається кіноіндустрія у різних країнах світу, а також з варіантами вирішення таких проблем. Зокрема, окремими статтями тут виставлятимуться переклади журналу Europa Cinemas.

Від імені Міжнародного Союзу Кінотеатрів UNIC, я щиро рада вітати вас на CineEurope 2019. Я знаю, що ви звикли бачити президента UNIC Філла Клеппа на сцені. Однак цього року ми відчували, що просто не можемо так ризикувати через Brexit. Ми були всерйоз занепокоєні тим фактом, що йому можуть відмовити у перетині кордону Іспанії. Але, як ви змогли побачити цього ранку, він спромігся це зробити… принаймні, на цей раз.

Цей тиждень знову обіцяє динамічний та розмаїтий діапазон семінарів, обговорень, презентацій та кінопоказів. І, звісно, новітню торговельну виставку.

Ми розпочали цього ранку з переглядів ряду ринків, що починають з’являтися на горизонті, особливо вирізняючи серед них Південну Африку та Сербію.

Ми також почули від провідних представників індустрії про труднощі та можливості, створені «другою цифровою революцією». Та, разом із Європейським Комітетом, ми зрозуміли як краще залучити до нашої індустрії ще незачеплену аудиторію.

Ми дуже вдячні всім, хто зробив ці семінари можливими завдяки своїй фінансовій підтримці. Зокрема, хочу подякувати нашому традиційному спонсору – компанії Coca-Cola.

Семінари Coca-Cola стартуватимуть на повну силу завтра, коли ми детально розглянемо можливості роздрібного продажу, а питання стійкого розвитку нашого сектору буде винесено на дискусію в середу.

Протягом тижня, наші спеціальні засідання CineEurope будуть сфокусовані навколо двох ключових тем для операторів кінотеатрів та партнерів.

Є загальновідомим, що кінотеатри та платформи для домашнього перегляду фільмів, найпопулярнішою з яких є Нетфлікс, наразі є суперниками. Так, з матеріалів міжнародного союзу кінотеатрів (UNIC) видно спроби захистити та обґрунтувати унікальність кінотеатрального досвіду, а також часткове виправдання зниження прибутків кінотеатрів у Європі зростанням популярності сервісу.

Стівен Спілберг зробить пропозицію на щорічному засідання Кіноакадемії США, яка завадить онлайн-платформами змагатися за Оскар. Як зазначено у статті IndieWire, одним з головних питань цьогорічної церемонії є те, чи не отримала «Зелена книга» головний приз лише тому, що члени Академії не хотіли дозволити виграти фільму від Netflix «Рома». Стівен Спілберг є захисником винятковості кінотеатрів, і висловлював свою радість щодо того, що переміг саме кінотеатральний фільм. Як повідомляє Variety, Спілберг запропонує ввести правило необхідності повноцінного виходу фільму у прокат для того щоб бути номінованим на Оскар. Така пропозиція викликала активні дискусії, але поки не можна сказати, чи підтримає рішення Кіноакадемія. Зрештою, як показує досвід цього року, навіть якщо і підтримає, то може згодом відмовитися від нього під тиском незадоволених.

Наразі у світі кіноіндустрії тривають серйозні суперечки, щодо правомірності нещодавно прийнятої політики між одними з найвпливовіших Голлівудських Студій (Hollywood Studios) та великою телекомпанією SKY TV, яка є розповсюдженою у багатьох країнах ЄС та у Великій Британії.  З приводу даного питання триває антимонопольне розслідування із залученням Європейської Комісії та союзу кінотеатрів UNIC. Це розслідування ставить під питання ліцензійні угоди, що мають забороняти пасивні продажі між Sky TV та Hollywood Studios. UNIC проти будь-яких дій, результат яких може призвести до обов’язкових пасивних продаж, адже вони, в свою чергу, можуть спричинити транскордонний доступ і, цим самим, нанести шкоду монопольному праву на кінопокази.

ЮНІК разом з багатьма іншими організаціями, серед яких Eurocinema, Europa Distribution, cepi.tv та інші, звертається до Європейської комісії щодо підтримки «Креативної Європейської МЕДІА-програми».

За словами ЮНІКу, за останні 27 років, ця програма вклала більше 2.4 млрд євро у європейський аудіовізуальний контент. Через закликання до культурної багатоманітності, заохочення міжкордонних партнерств та тренування професіоналів кіноіндустрії, вона надавала аудиторії можливість насолоджуватися тим найкращим, що може запропонувати Європа серед аудіовізуального контенту.

Фільми з середнім бюджетом (приблизно від 20 до 140 мільйонів доларів), які ще кілька років тому можна було побачити в кінотеатрах, тепер все більше і більше продаються таким інтернет-сервісам потокового відео як Netflix заради мінімізації ризиків. Кіностудії, коли почувають невпевненість щодо того, чи виявиться їх фільм успішним в бокс-офісі, все частіше запитують себе: «нам варто ризикувати і випускати фільм в прокат чи краще просто продати його Netflix’у?». У випадку такого середньобюджетного науково-фантастичного фільму як «Частка Бога» (студія Paramount, бюджет 45 мільйонів доларів) відповідь вже прозвучала: «продати».

БЕЛЬГИЯ

ПЛАЗА АРТ, МОНС

В сентябре 1994 года по инициативе коммунальных властей наша ассоциация взяла на себя управление коммерческим кинотеатром “Плаза Монс”,  расположенным в центре города Монс, который был обречен на закрытие в связи с появлением  многозального кинотеатра на въезде в город. Тогда мы решили превратить его в место, посвященное артхаусному кино, поэтому “Плаза” стала “Площадью искусств”(PLAZA ART).

ПУТЕШЕСТВИЕ ПО ВНОВЬ ОТКРЫТЫМ КИНОТЕАТРАМ

ЦИФРЫ И ФАКТЫ

125 дней в пути

17 стран

120  кинотеатров в 47 городах

15,000 км

40 рейсов на поездах, 7 на самолётах и 10  на автобусах

20,000 фотографий

200 л чая, 50 пакетов воды

Фри и сендвичи каждый день

Сношены 2 пары ботинок

Постояннное недосыпание, но сотни  впечатляющих встреч  и открытий.

Сторінка 1 з 2